ninni
New Member
|
Post by ninni on Sept 25, 2011 10:10:45 GMT -5
Voi Toscaa /:
|
|
|
Post by Emertus on Sept 27, 2011 5:12:45 GMT -5
Selvä homma Elisa. Voi toista :(
Tahtoisin Brunolle jälkeläisen, on miettinyt hankkivani toisen hevosen, pitäs piirrellä kuvia. Semmosia ajatuksia mulla. :D
|
|
|
Post by Elisa on Sept 27, 2011 6:34:01 GMT -5
Ei tulekaan Toscaa.. tamma on myynnissä, mutta mahdollisesti toinen harvinainen (toffen lisäksi) on tulossa.. Rotua ja muita tietoja en vielä paljasta, kunnes on kokonaan varma tämä asia.
|
|
|
Post by Elisa on Sept 28, 2011 9:43:11 GMT -5
Tallille saapui pieni puolivuotias varsa, Alaska. Rodultaan Aapo on harvinainen Deliboiz ja ensimmäinen VRL:oon rekisteröity rotunsa edustaja. Tutustukaa oriin rauhallisesti, sillä se on hieman arka vielä ja pelkää äkkinäisiä liikkeitä. Huomio!Nyt pitäisi jonkun vaihtaa pihattoon, pikkuinen kun ei siellä oikein pärjää vielä ja Toffesta ei siihen ole. Tai jos ei löydy kenenkään hevosesta pihattoasukkia, täytyy rakentaa talliin jonkinlainen varakarsina.. tosin tilanpuutetta on havaittavissa. Mahtuisikohan neloskarsinan viereen väliaikaisesti jonkinlainen karsinakyhäelmä, jos satula- ja suitsitelineet irrottaisi seinästä..
|
|
|
Post by Emertus on Sept 29, 2011 9:32:25 GMT -5
Voiii ku sulonen ja ihana nimi! :)
Niin joku lisäkarsina vois olla hyvä. Brunoakaan en mielelläni pihattoon haluaisi laittaa. :/
|
|
ninni
New Member
|
Post by ninni on Sept 30, 2011 15:27:00 GMT -5
Hmmm.. niin ja kun aiemmin sanoin niin Ella ei ole oikein pihatossa yksikseen asumiseen. 8(
|
|
|
Post by Elisa on Sept 30, 2011 17:46:08 GMT -5
Ninni, tuon tiesinkin jo
|
|
ninni
New Member
|
Post by ninni on Oct 1, 2011 14:56:08 GMT -5
Kivaa tulla aamusta heti virtuaalimaailmaan. Muuten sit irl elämässä on ollut ihan kamala päivä tänään, ärsyttää kun ei ole rahaa, en saa ikinä mitä haluan enkä päässyt edes tänään ratsastamaan.. Olen ruvennut etsimään photoshoppia, mutta kun uudet on niin kamalan kalliita, eikä kellään kaverilla ole photaria jotka vois lainata
|
|
|
Post by Elisa on Oct 1, 2011 15:36:34 GMT -5
|
|
|
Post by Emertus on Oct 8, 2011 3:55:10 GMT -5
Hiukan on täällä elämä hiljentynyt. :/ Itse innostuin taas puuhailemaan oman tallini parissa.
|
|
|
Post by Elisa on Oct 9, 2011 4:18:34 GMT -5
Hieman joo... Meinaakko Brunon siirtää tuonne vai pidätkö vielä täällä? En halua ajaa pois, mutta kaipaisin aktiivisia kävijöitä.
|
|